Du lever ju...din dröm!

Jag vill inte att du ska nå dina mål, dina drömmar, alla dina idéer om hur livet skulle kunna bli om du når dit du tror att du vill. Jag vill att du ska börja leva här och nu. Att du ska må bra i allt det som du redan har, inte att du ska sikta på att må bra sen, när du får allt det som du tror att du behöver få för att må bra.

Jag vill att du ska förstå att livet är till för att levas här och nu, att det är det som är målet med hela livet. Det är ju det som vi alla i grunden drömmer om att få göra. Att leva.

Men, vi lever ju redan, vi är ju levande här och nu! Vi lever...men vi överlever mest bara, med drömmar om att leva.

Jag vill att du ska våga börja leva, idag, här och nu.

Jag vill att du ska förstå att du redan är i den dröm som du drömmer om att komma till.

Jag vill inte att du skå nå dina mål, dina drömmar, för du är ju redan här.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Alla hundrasjutton problem med känslor

Lyssnar ni på varandra, eller hör ni det som ni tror att ni hör?

låt oss vara riktiga för varandra